Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Alister Kembel: Klark imao dilemu o bacanju razornih bombi na Srbiju

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 15 januar 2011 13:40
Saša
Jel to beše onaj Klark, što se slikao sa Kušnerom, Tačijem, Solanom i DŽeksonom? A taman da nas ubede da su nam to prijatelji.
Preporuke:
0
0
2 subota, 15 januar 2011 14:02
nataša
Jedan od stubova propagandnog rata je bio i zastrašivanje civila, a strategija vojnih operacija je bio tzv. "udar po trećem ešalonu". Udar po trećem ešalonu je udar na civile i civilne objekte sa ciljem zastrašivanja. Dovoljno za optužbu " kršenje običaja rata".
Dakle sve što su rekli o Srbiji, Srbima i Miloševiću je bilo namerna laž.
Klarkova priča o tim bombama je samo deo propagnade zastrašivanja.
Imali su oni i one priče, mogu da gađaju taj i taj stan u toj i toj zgradi, toliko superiornu tehniku imaju. Te priče su širili uglavnom "naši".

I ova priča je potvrda koji su to anticivilizacijski smradovi. Fuj. Zaista mi se gade.
Svojevremeno je Milošević pokazao u sudnici haškog tribunala fotografiju pripadnika OVK kako se smeju od uva do uva sa odsečenom srpskom glavom i rekao Klarku, "Ovo su tvoji vojnici". Da ga parafraziram i kažem Šutanovcu, Tadiću, Dačići, Nikoliću "To su vaši komandanti, oni su vam glavni, a vi ste im poslušnici"
Preporuke:
0
0
3 subota, 15 januar 2011 14:05
Kiza
Jeste li primetili Jelcinovo ime u ovoj "uglednoj" grupi napadaca na Srbiju?
Preporuke:
0
0
4 subota, 15 januar 2011 14:34
mila w.
Gospodja direktorka Milica Delevic neka da svoj komentar na ovaj precizni dnevnik ratnih pasa. Bolje neka zatvori tu svoju kancelariju za pridruzivanje EU. Ovaj se makar javio sa svojom prljavstinom, valjda ce i Solana jednog dana da predoci svetu ono sto je radio i u ime koga je to radio. Politicka nistavila izlaze iz rupa.
Preporuke:
0
0
5 subota, 15 januar 2011 15:42
Svetislav Kostić
Pominjanje proameričke sluganske pijandur Jelcina na kraju teksta podsjeti me refleksno na Borisa Tadića, srbijanskog predsjednika Srbije. Nikad srpskog, a zašto ne "srpskog" - raspitajte se kod redakcije NSPM. Jer da ne znaju ono što meni i svakom Srbinu na drugoj strani Drine poznato od samog početka Borisove karijere, onda bih bio ponukan da potražim sredinu koja dostojna mojih saznanja u vezi tog srbijanskog predsjednika. koji Srbina nije ni vidio niti omirisao.

Mada između pijandure Jelcina, sem što svijet oslobodio zanavijeka svoga nedoličnog prisustva - Tadićeve katastrofalne radnje i zlonamjerni propusti na štetu Srbije i Srba ne mogu se objasniti pijanom glavom jer Tadić to sve radi namjerno i svjesno na štetu Srba, ali ne i svih Srba, jer postoje i oni nekakvi Drugi u Srbiji, kojima ne bih preporučio da se u Republici Srpskoj kreću po mraku i bez oružane pratnje.
Preporuke:
0
0
6 subota, 15 januar 2011 15:45
Nikola Petković
Normalnom čoveku od ovoga može samo da se pripovraća. Užas.
Preporuke:
0
0
7 subota, 15 januar 2011 17:07
Serbona
O Alisteru Krouliju, pardon - Kembelu:
Kada je NATO 14. aprila 1999. kod Djakovice na Kosovu bombardovao konvoj sa albanskim izbeglicama i kada su se njegovi vojni predstavnici kao i predstavnik za štampu Yejmi Šej na svojim konferencijama za štampu zapetljali u protivrečnosti, Alijansa je zapala u tešku krizu imidža. Bil Klinton i Toni Bler prepoznali su u javnom radu NATO-a Ahilovu petu Saveza i sledećeg dana su u jednom telefonskom razgovoru odlučili da taj posao prepuste profesionalcima za odnose sa javnošću. Angažovan je Alister Kembel koji je otvorio Medijski operativni centar (MOC) u Briselu i prinudio vojsku da mu prepusti svoju najbolju komunikacionu tehnologiju.
http://http://www.nspm.org.yu/PrenetiTekstovi/2004_nin_ruderfin.htm
Preporuke:
0
0
8 subota, 15 januar 2011 17:22
Vladimir
Mnogo je bilo jednostavnije da odmah bace atomsku bombu na nas i donesu nam navodnu demokratiju.
Koliko ja znam i atomsku bombu imaju.Sada se vidi i njihova i civilizacija i kultura i njihov vrednosni sistem.
Preporuke:
0
0
9 subota, 15 januar 2011 17:37
Stevan Mlinarevic
@Kiza

"Jeste li primetili Jelcinovo ime u ovoj "uglednoj" grupi napadaca na Srbiju"?

A JA MISLIO RUJE SU BILE NA NASOJ STRANI?
Preporuke:
0
0
10 subota, 15 januar 2011 18:50
Stradija
Dotični Šreder je bio čest gost na kongresima DS-a posebno pred izbore,valjda se interesovao kako napreduje propagandna kampanja.
Preporuke:
0
0
11 subota, 15 januar 2011 19:23
Aleksandar Ivković
Od gađenja prema ovim psima rata, veće je bilo samo razočarenje što je Milošević kapitulirao pred njima, i baš zbog toga sam (a verujem i mnogi drugi) pre 10 godina i bio protiv njegovog režima.
Ipak najveći mi je stid pred samim sobom kada vidim kakav šljam je uspeo da zloupotrebi moju razočaranost Miloševićem, i gde je sve to dovelo.
Preporuke:
0
0
12 subota, 15 januar 2011 20:19
iz Srpske
Ovaj bio nezadovoljan srpskim medijima, nije mogao
da spava smišljajući nove prljavštine koje će se objavljivati o Srbima i Srbiji. Tek sad mi je jasno
zašto je Dragoljub Milanović dobio onakve batine i
zbog čega je još u zatvoru. Zaslužio je, kvario san
Alisteru Kembelu!
Preporuke:
0
0
13 subota, 15 januar 2011 21:25
Priznaje da su ratni zlocinci!
Kempbel sasvim otvoreno govori o gebelsovskim metodama "demokratskog" Zapada i Severa! Kako ono veli - raspitivao se Sreder kako napreduje "kampanja dezinformisanja"?! Da ima pravde, Bler bi prvi morao na sud zbog ratnih zlocina, odmah do njega Vesli Klark, i sva politicka, generalska i zurnalisticka bulumenta. Nije nikakvo cudo sto su ovi gebelsovski mozgovi imali velike simaptije i za mengeleovske metode svojih siptarskih "saveznika", koje su sad otkrivene, naporima cestitog svajcarskog demokrate, a na uzas Borisa Tadica, "prosrpskog" prijatelja i poslusnika srpskih dzelata!
Preporuke:
0
0
14 subota, 15 januar 2011 21:31
Svetislav Kostić , dragi moji Srbi, ne praštajte!
14 juna 1999. godine španski nedeljnik „Articulo 20“ je objavio članak koji opisuje kako su američki komandanti NATO-a naređivali napade na civilne mete.

Članak je baziran na intervjuu sa kapetanom Adolfo de la Hoz-om, NATO pilotom iz Španije. Krajem maja 99. kapetan de la Hoz se vratio u Španiju, pošto je učestvovao u bombardovanju od početka rata, kao pilot aviona F-18.

On kaže da su SAD vodile operaciju i da je NATO odlikovao medaljama one koji su bombardovali civilne mete. De la Hoz odbija tvrdnju da su NATO bombardovanja civilnih meta bila slučajna.

"U više navrata je naš pukovnik protestovao komandantima NATO-a zato što biraju ciljeve koji nemaju vojne svrhe. Oni su ga izbacili i zapretili da će Amerikanci podnijeti žalbu španskoj armiji, preko Brisela ministru odbrane.

"Jednom smo dobili šifrovano naređenje od Pentagona da izbacimo kasetne bombe na Prištinu i Niš. Pukovnik je to potpuno odbio, i nekolko dana kasnije, stiglo je naređenje za njegov premještaj.
Preporuke:
0
0
15 subota, 15 januar 2011 22:46
Zoran Živković@Aleksandar Ivković
Milošević nije kapituliarao, kapitulirao je srpski narod koga su predvodili Koštunica i Đinđić.
Milošević je dao svoj život za Srbiju!
Preporuke:
0
0
16 subota, 15 januar 2011 23:37
Observantes
Sjaj i beda kurtizane, tako uvek bude na kraju posle ponovljenog, istorijski već viđenog genocida nad srpskim narodom. Sve je ovo samo demonstracija sile istog đavola. Ja ovde, u svemu ovome, nigde ne videh kajanje za nečuvene zločine. Pa oni se samo hvale svojim zločinima a tekovine tih zločina (oteti Metohija i Kosovo i druge srpske zemlje, masakrirani i proterani Srbi, uništena infrastruktura i pokradena privatna imovina...) su „za na vek“ legitimizovane. Realizovan zločin nad Srbima danas se tumači samo kao intriga tabloidnog karaktera. Gde su konsekvence? Jel to oni Srbima nude kao palijativnu duševnu utehu a „bilo je šta je bilo“? Kakav cinizam beskrupulozne sile!
Preporuke:
0
0
17 subota, 15 januar 2011 23:41
Jeljcin je bio protiv kopnene invazije!
Vise komentatora pogresno je procitalo, odnosno nije razumelo ono mesto koje se tice odnosa prema invaziji Srbije kopnenim snagama! Jeljcina ne volim, onog njegovog Kozirjeva, velikog srpskog dusmanina narocito s pocetka rata, ne volim ni da se setim - ali ovde se ipak radi o tome da je Jeljcin bio protiv takve akcije! Isto kao i Sreder i Sirak, a opirao se toj suludoj Blerovoj ideji i sam Klinton! Evo navoda, procitajte pazljivo:
"Sreda, 21. april, Bela kuća - Toni Bler je rekao da bi morali da kod Miloševića izazovemo veću neizvesnost oko upotrebe kopnenih snaga. Bil (Klinton) je rekao da nije za to"
"Četvrtak, 29. april, Dauning strit - Ukazao sam (Toniju Bleru) da većina ostalih deli mišljenje Bila Klintona o kopnenim snagama - Šreder, Širak, Jeljcin. Ali, vojska tvrdi sa bez toga ne može da pobedi, rekao je on."
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 16 januar 2011 00:02
Beli Orao
Za sve komentatore. Niste interesantni. Svi pričate isto. Naravno nisam ni ja interesantan.
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 16 januar 2011 00:58
Turas
Dragi prijatelji komentatori,da bi vam kao i meni bilo lakse za raspoznavanje namera veseloga Klarka,mediski rat za eliminaciju Srbije jos uvek traje .Cak,kao sto mozete da primetite,veceg je inteziteta.Strasno je sto mi to jos uvek"komentatorski"tumacimo.
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 16 januar 2011 01:26
Aleksandar Ivković @Zoran Živković
Pod kapitulacijom podrazumevam povlačenje vojske i policije sa Kosova, prepuštanje dela državne teritorije okupaciji i ostavljanje dela naših sugrađana bez zaštite svoje države. Možda je za ljude u ostatku Srbije to mogao da bude taktički kompromis u datom trenutku (sila Boga ne moli), ali to sigurno nije bilo za žeteoce u Starom Gradskom, decu iz Goraždevca, putnike iz autobusa kod Podujeva, i sve ostale nastradale Srbe pod okupacijom, a za čije stradanje nije još niko nigde odgovarao.
Ono što je u leto '99 izgledalo još gore od same kapitulacije je to što je Milošević, u tako teškim i ozbiljnim trenucima delovao kao čovek izvan realnosti, bez nagoveštaja da je spreman i sposoban da u nekoj doglednoj budućnosti preduzme konkretne korake da povrati ono što nam je privremeno oteto. Verovatno se svi sećamo kako nam je odluku o kapitulaciji saopštio tako što nam je čestitao mir (imaju li i dandanas pravi mir Srbi na KiM), kako su tadašnji portparoli JUL-a širili veštačku pobedničku euforiju, ...
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 16 januar 2011 01:51
Aleksandar Ivković @Zoran Živković 2.deo
... i kako nas je Mrkonjić zasmejavao svojim nastupima na gradilištima, sve to valjda zato da bi tadašnja prva dama proživljavala neka istorijska sećanja na jedno davno vreme i jednu propalu ideologiju. Da podsetim da je u to vreme SRS imao iza sebe veliki broj patriotski opredeljenih birača, obećavao je da će napustiti vladu koja bi dozvolila da ijedna okupatorska čizma stane na Svetu Srpsku Zemlju pa to nisu uradili, tako da su i oni tada delovali jako neozbiljno i u velikoj meri su prokockali poverenje svojih simpatizera. Ako se dobro sećam jedino je DSS u junu'99 izašao u javnost sa stavom da smo tog trenutka morali da popustimo pred neprijateljem koji je višestruko jači i koji nema nikakvih ljudskih obzira ni prema civilima, ali da nemamo razloga da zbog toga budemo srećni i zadovoljni već se moramo posvetiti tome kako da u budućnosti preokrenemo stvari u našu korist. Mislim da je upravo ovakav stav razlog zašto je na izborima 2000 samo Koštunica mogao da izazove onakvu izlaznost, i pobedi SM
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 16 januar 2011 01:58
@Aleksandar Ivković
Pored onakvih vođa opozicije, koji su pozivali NATO da nas bombarduje i sravne sa zemljom, naprasnog "pacifiste" Vuka Draškovića i njegovih sledbenika-dezertera, dobro smo i prošli!
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 16 januar 2011 02:07
Iz arhive NIN-a
"Smrt zalivena šampanjcem"
http://www.nin.co.rs/2001-04/26/17668.html
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 16 januar 2011 02:15
Aleksandar Ivković @Zoran Živković 3.deo
Sve ovo, plus promašaji SM tokom 90-ih (npr. pokušaj krađe lok. izbora 96/97), dovelo je do toga da kada se Milošević 2.okt.2000g. obratio narodu govorom koji se sada pokazao kao istorijski (bilo je o tome pisano i na ovom sajtu), velika većina mu nije verovala iako je baš tada govorio najčistiju istinu. Kad se ovome doda njegovo držanje pred haškim kadijama stiče se utisak da je on u velikoj meri oprao mrlju sa svog lika u srpskoj istoriji.
Današnjim vlastodršcima u Srbiji je skoro nemoguće da se operu pred istorijom, jer i ono što je ostalo iza SM (rez.1244) oni se trude da prokockaju, a najviše su se potrudili, i trude se i dalje, da unište dušu ovog naroda. Kada se duša izgubi sve se gubi, u poređenju sa tim gubitkom sve njihove krađe, afere, zloupotrebe itd. deluju kao kolateralna šteta. Naravno smatram da bi i za tu štetu trebalo da odgovaraju.
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 16 januar 2011 02:17
@Aleksandar Ivković
Da vi niste rođak onom Branislavu Ivkoviću?
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 16 januar 2011 03:03
Biljana Nikolić @Aleksandar Ivković
U potpunosti se slažem sa Vama i potpisujem sve što ste napisali u svojim komentarima vezano za ovaj tekst.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 16 januar 2011 03:18
Aleksandar Ivković
Nisam rođak "onome Branislavu Ivkoviću".
Ako ovde može da se piše o rodbinskim vezama, ja sam čukun-unuk Marinka Ivkovića iz Drugovca kod Smedereva, inače poslanika Velike Narodne Skupštine Srbije u vreme 1.sv. rata, po porodičnom predanju jednog od dvojice koji su se posle rata jedini izjasnili da se ne stvara država SHS, već da se prvo međunarodno prizna šta su srpske zemlje, pa tek onda da se ide u kombinacije koje bi nam odgovarale.
Posle 2.sv. rata komunistički tirani su ga osudili kao narodnog neprijatelja (nije ni 1 metak ispalio tokom rata, niti mrdnuo od svoje kuće), i samo ga je duboka starost spasla od njihovog streljanja.
Slučajno ili ne, večerašnja epizoda serije "Selo gori a baba se češlja" upravo je bila posvećena rehabilitaciji čoveka čiji se opis lika 90% poklapa sa likom mog čukundede.
Žalosno po Srbiju, ali mislim da bi rehabilitacija mog pretka od strane DS-ovog "reformisanog" pravosuđa bila možda još gora mrlja nego ona "presuda" iz 45-te.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 16 januar 2011 06:48
Borisov odgovor na Sasin komentar
"Jel to beše onaj Klark, što se slikao sa Kušnerom, Tačijem, Solanom i DŽeksonom? A taman da nas ubede da su nam to prijatelji." Ovako pise Sasa, u prvom komentaru. Pa, da mu "otpisem". Dakle, oni nama jesu prijatelji! Mislim, meni, Iliru Metiju, Taciju i ostalim mojim drugarima! I Mesicu, njega ne smem da izostavim, ljutio bi se! Bok, ljubi vas sve vas Prosrpski! A na Brijunima je lepo, hvala na pitanju, preselicu se tamo cim Srbiju ukinemo ja i moji prijatelji, oni koje si ti, Sasa, gore pobrojao!
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 16 januar 2011 09:47
Bomba
- Kembel je laik pa se ne može sa sigurnošću reći o kojoj bombi priča. Mislim da govori o aerosolnoj bombi i ona je vrlo dobro poznata Srbima, čak je i prozvedeno nešto primeraka kod nas.
- Bler i Britanci su dakle perjanica antisrpske histerije.
- Već se može naslutiti šta će istorija zabeležiti o Tadiću , žutima i verovatno naprednima. Tu i leži sličnost sa Blerom.
- SVAKA ČAST Srbiji šta izdržava.
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 16 januar 2011 10:14
ivana momentum
Majstori u kući
Majstore zatekoh
na krovu stare kuće
menjaju slomljen crep
majstori na krovu
majstori unutra
majstori, majstori
ko vas je zvao
zašto dirate moj crni krov
na kojem stoji roda bela
na kojem raste trava kudrava
moj krov u podnožju dugog veka
zašto ste mi kuću zauzeli
zašto ste napali
čekićima ekserima
četkama bojama
majstori majstori
izlazite pustite me
da sam kuću uređujem
ne čuju oni
ukucavaju moje kosti
farbaju mojom krvlju
iznose iz mog srca
nameštaj stari
nepodnošljivi majstori
njih trideset sede na meni jednom
doći će kažu čuven gost
loviće maglu po šumarcima
sa tvojom će se kućom sudariti
mora da bude kao iz bajke
evo tebi ogledalo
češljaj smeh u njemu
lice ti je poduprto
železnom tugom
majstori majstori
šta ste učinili
to nije moja kuća
to moj gost nije
to više nisam ni ja
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 16 januar 2011 11:10
4s
Otkud ovoliko čuđenje,od NATO agresije nije prošlo hiljadu godina pa da se zaboravi još se vide tragovi njihovog
nepočistva po celoj Srbiji.Treba se samo malo prisetiti
bombardovalja Republike Srpske koje je poslužilo kao proba
za bombardovalje Srbije,kao i svih onih "Markala"za koje
su nas lažno optužili.Gospoda koja su naknadno stekla
pamet i uvidela svoju grešku glasajući za sadašlji režim
su takođe žrtve iste te propagande.Setit se Vuka Draškovića i njegovoh demonstracija 1992 godine dok su u
Krajinama ginuli srbi,zapad je tad uvideo našu neslogu i pametno je iskoristio a nama je ostalo da se posipamo pepelom.
Preporuke:
0
0
32 nedelja, 16 januar 2011 12:15
Pitanje za citaoce ako znaju...
Na Pressu su isto objavili ovaj clanak i mnogi (koji kazu da su ili bili svedoci, ili vojnici ili deo vojne obavestajne sluzbe) citaoci i komentatori tvrde da smo srusili mnogo vise nego ona 2 aviona sto oficijalno tvrdi NATO. Isto se spominje da su nasi izveli napade na NATO baze u Tuzli i u Albaniji. Neki tvrde da avioni nisu jedine stete sto je NATO pretrpeo nego da su i neki vojnici/SAS iz NATO (na primer Britanci) bili ubijeni u helikopterima i raznoraznim akcijama spasavanje njihovih pilota. Ako je ovo tacno sto Sloba nije ovo objavio, vojska, Pavkovic ili bilo ko itd? Ako je ovo sve tacno onda se vidi da NATO-u nije rat isao kako treba pa se onda postavlja pitanje sto je Sloba potpisao Kumanovski i sto nije izdrzao jos 15, 20-ak dana da bi vise dobli? Ali najvaznije sto bi se ovi podaci, ako su tacne, kriju? Zamolio bih ako neko konkretno za odgovor na moja pitanja da kaze i da li smo stvarno ovo sve naneli NATO-u i ako nije tesko da kaze kako znaju. Hvala
Preporuke:
0
0
33 nedelja, 16 januar 2011 12:21
Beli Orao
@Aleksandar Ivković. Slažem se. Slobodan Milošević je bio državnik. @ Turas. Samo akcija, napad, kontraudar pa i akcije u povlačenju mogu da spreče besomučnu kampanju koja se vodi protiv našeg, Srbskog naroda, pobednika u svim oslobodilačkim i svetskim ratovima 20. veka.
P.S. Vidimo se 05.02.`11. bez obzira na boje.
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 16 januar 2011 12:49
Zoran Mihajlović
Ja u ovo ne verujem. Zar bi nam to učinili prijatelji Zorana Đinđića i DS-a.Oni su ,naprotiv, imali najbolju nameru da nas oslobode problema kao što su: celovita država,sloboda,samostalnost,ekonomska nezavisnost...
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 16 januar 2011 12:53
velizar
Dnevnik g.Alistera potvrđuje činjenicu da je SRJ pobednik 1999. kao i savremena otkrivanja drugih informacija vezanih za tu kampanju.
Osvrnuo bih se na detalj da je "Milošević pobeđivao u medijskom ratu".

Pristup ovoj "pobedi" može biti iz više pravaca. Pokušaću da napomenem jedan, a to je: Zašto je spaljena arhiva RTS u oktobarskim promenama? Da li je ona u korelaciji sa tim prvim medijskim NATO porazom i da li je spaljivanje učinjeno iz "besa" ili zbog nečijeg naloga. S vremenom koje prolazi i novim otkrićima činjenica sa NATO strane sve više se nameće utisak da je uništavanje RTS-a bilo po nalogu.

Kažu da je značajnih video dokumenata iz NATO kampanje bilo u arhivi RTS-a koja je spaljena!

I sve u svemu, strašno je šta je sve pojedincima padalo na pamet.

Zar to nisu krivična dela protiv čovečnosti; lažima i obmanama navoditi nekoga da uništi drugog pri čemu je taj drugi međunarodno priznata država?
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 16 januar 2011 14:50
Nada
Zamišljam kako i koliko uživaju Srdja Popović i
njegovi istomišljenici koji su tražili bombardovanje svoje rodne grude dok čitaju izvode
iz ovih memoara, istovremeno žaleći što nisu na
Srbiji isprobane i nekolike nove NATO bombe razorne
moći, dok su oni uživali po raznim Amerikama, Crnim
Gorama i još kojekude...
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 16 januar 2011 16:35
slobodan45
kao pravoslavni srbin, sačekao bih, da vidim, šta će javnost i sudstvo u evropskim zemljama, učiniti sa svojim ratnim žločincima, pod jedan.pod dva, sačekao bih, da vidim, da li ozbiljno menjaju politiku prema kosovu, odnosno, srbiji.ako bi to išlo, u tom pravcu, ok.pravoslavci bi mogli to da shvate i da traže od nato zemalja i ostalih zemalja, čije su ruke i vojni dugmići umazani srpskom krvlju, da učine sve, da zavlada pravda na ovim prostorima.pošto je to jako teško ostvarljivo, pravoslavci, suočeni biološkim istrebljenjem, menjaće, promeniće i iskoreniće osobinu praštanja svojim krvnicima i nastaviće drugčije da žive u budućnosti...zapad stalno ima šansu i stalno je upropaštava, tako da srbiji preostaje samo jedno: 100 % okretanje ka rusiji.najprostije rešenje u ovoj, veoma komplikovanoj situaciji.međutim, to će napraviti, opet, veliki lom u svetu...ali druge nema!!!ili će biti pravde za srbe, ili odoše srbi na istok.to je to.to su, nećete verovati, jednostavne životne odluke...
Preporuke:
0
0
38 nedelja, 16 januar 2011 16:48
slobodan45
i još nešto: znate da pravoslavni srbi vole istinu i pravdu, kad su u pitanju ovakve teške teme...dakle, moramo se osvrnuti, na odluku SM, da se prekine rat i potpiše kumanovski sporazum.navedeni tekst je odličan pokazatelj, šta se sve zbivalo tih dana...kada milošević kaže: bili smo suočeni sa činjenicom, da srbija bude bombardovana masovno, do nečega, što su nazvali, "da bude ravna kao tepih"...šta mislite, da li su mu, prezentovali, ili su službe saznale na nameru natofašista?
drugo, mislim, da bi bilo moralno, direktora srpske televizije odmah osloboditi i rehabilitovati, jer šta će Vam bolji dokaz o njegovom radu, nego priznanje najvećih lažova na svetu, da je srbija, u tom periodu, dobijala čak i medijski rat.treće, mislim, da bi bilo moralno, rehabilitovati sve naše borce iz 1999.godine, jer da su smeli, da preduzmu kopneni napad, šta mislite, koje bi sve posledice bile, po ceo srpski narod i to ne samo na jugu srbije?da li možete, da zamislite, šta bi nato đžukele radile?
Preporuke:
0
0
39 nedelja, 16 januar 2011 17:03
slobodan45
da ne bude zabune, da se ne uvrede roditelji i familije poginulih u ratu iz 1999.godine: nato je sve moguće činio, pa i sve moguće žločine iz arsenala "psiholoških "zločina, da bi izbegao, ZBOG SVOJIH GLASAČA, upotrebu sredstava za MASOVNO UNIŠTAVANJE, a sigurno bi morao, da ih upotrebi, jer ne mislite, da bi dozvolili poraz od malene i smešne srbije?zato su svi zločini i činjeni, a krivac, normalno, uvek je kriv za sve SM i srbija.svi ostali su nevini, samo smo mi mnogo loši, samo smo mi zlikovce i samo se mi ne razumemo u život, suživot, kulturu, znanje, vaspitanje, itd.realne činjenice govore suprotno! vreme ispred nas, će nam polako otkrivati, nama srbima, već poznatu istinu.to je tako, uvek.cenu, uvek plaćaju srbi, jer nisu jedinstveni.to je to.to nas ubija, jer se mrzimo između sebe, jer nemamo jedinstveno nacionalno vaspitanje, ukratko, nismo svi patriote.20-30% se sprda sa patriotizmom i to je dovoljan broj za realne neprijatelje srbije, da mogu da se instaliraju ovde.
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 16 januar 2011 17:10
Mišljenja jednog klovna
Ovo je pored ostalog užasavajuće svedočanstvo koliko su ljudi koji su rukovodili bombardovanjem duboko poremećene ličnosti! Čudno je da se niko od stručne javnosti ovim aspektom nije bavio, ne mislim pri tom na Trebješanin, ali ima toliko drugih, odgovornih. Bračni par Klinton, recimo, jeste slika i prilika Atile i Ređine, junaka Bertolučijevog filma 20. vek. A gde je mumlajući Solana, Bler, Olbrajt, Kušner, ili neki Šej, za koga je Mikis Teodorakis tada rekao, da će se jednog dana - sa sladostrašćem na licu i pokazivačem u ruci - pojavti pored slike Partenona , i reći:" Ovo što vidite na slici jeste Partenon", a onda će doneti drugu fotografiju i reći će:" Sad ga više ne vidite!"
Ovo se ne sme zaboraviti, a tu je doduše i osiromašeni uranijum, i vlast osiromašene pameti, savesti i svesti, da nas podsećaju!
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 16 januar 2011 20:13
JM @Pitanjezačitaoceakoznaju
Mišljenja i špekulacija je mnogo. Ono što je nesporno je to da je NATO krenuo sa 600 aviona u misiju ,a na kraju je taj broj iznosio 1200. Zašto, pogotovo u uslovima apsolutne prevlasti u vazduhu? F16-c i F117 su sigurno udarne pesnice njihove avijacije (prvi u lovačko bombarderskim, a drugi u bombarderskim zadacima). Kad su oni pali mogao je pasti bilo koji drugi tip aviona i to mnogo lakše. Šta je sa nemačkim Tornado avionima koji su bombardovali mostove u NS, britanskim Herijerima, A10 u akcijama potrage za srpskim tenkovima na Kosovu. Zna se da je uništeno 10-ak tenkova njegovim mecima 30mm sa jezgrom od osiromašenog uranijuma. Sigurno je da je sa naše strane pogođeno više desetina aviona. Rakete zemlja-vazduh imaju blizinski upaljač ,znači da se aktiviraju uz pomoć ultra zvučnog ili radarskog senzora u trenutku ulaska rakete na određenu razdaljinu od aviona. Avioni su danas borbeno žilaviji tako je da je veliki broj njih oštećen , a zatim prizemljen u Jadranu, Albaniji i sl.
Preporuke:
0
0
42 nedelja, 16 januar 2011 20:48
JM @Pitanjezačitaoceakoznaju
Ne zaboravite da je u Bosni oboren F16 modifikovanim KUB-om na 6000m, Miraž2000 raketom Strelom-2M od par hiljada dolara itd. Slučajno? Sve su to uspešne modifikacije ruskih raketnih sistema urađene u VTI-BG. Ono što znam je da su stručnjaci sa VTI-a 97. godine tvrdili da je u Bosni pogođeno 40 aviona. Ja im verujem.
Oni koji su slušali radio veze NATO-a tvrde daje pogođeno, oštećeno i havarisano usled otkaza više stotina aviona. Šta radi 24 Apača u Albaniji nedeljama? Trenira ili ne sme da poleti? Lično sam pitao penzionisanog i potpuno sedog pilota od 40.. godina koji je 99.-te bio baziran sa Orlom na Ponikvama da li je bombardovan tuzlanski aerodrom. Nije hteo da mi da odgovor.
Bilo kako bilo. Vojska Srbije udarila je izuzetan šamar moćnoj alijansi. To ceo stručni svet zna. Ćutalo se tada da se ne bi isprovociralo neko veće zlo ( male nuklerane fisione bombe od 0.2KT recimo). Oni su prosto morali da pobede, bez obzira na cenu. Srbiji je trebalo samo nešto da dobaci do Aviana.
Preporuke:
0
0
43 nedelja, 16 januar 2011 22:04
Svetislav Kostić
jedan pasus iz knjige od 126 str. holandskog novinarskog tima na temu "humanitarnog" NATO rata protiv Srbije 1999. Knjiga je završena januara 2000. Odlomak iz knjige uklapa se na temu u naslovu:

Ovdje kratak izvod:
"Za naše kritično gledište, koje je vladalo tokom tog ‘humanitarnog rata", pitali smo i zagovornike humanitarnog rata, koji su njihovi motivi i argumenti za takav  stav o novoj vrsti vođenja rata.

Išli smo po savjete kod ljudi iz vojnih aparata, kod bivšeg Unprofor- generala sir Majkl Rouz, naprimjer i kod Kliford Bela, glavnog urednika na svjetskom nivou uticajnog vojnog časopisa ‘Đejns Difenz Vikli’.

Pokušali smo tada da razmišljamo onako kako oni razmišljaju, slijedili tok njihovog načina razmišljanja- logike, koja često izaziva jezu.

Tako je prema Klifordu Belu, najvažnija lekcija, koja treba da se izvuče iz bombardovanja Srbije, da postoji goruća potreba za još pametnijim oružjem, a pored toga za velikom količinom tog "pametnog" oružja.
Preporuke:
0
0
44 ponedeljak, 17 januar 2011 20:26
Milan Pavkovic
Srbi ne treba ni zapadu da se okrenu, ni Rusima ni nesvrstanima nego Kinezima. Svi ovi ostali, javno ili tajno, rade nam o glavi. Kinezi su veliki istorijski prijatelji srpskoga naroda i jedino uz njihovu pomoc mi mozemo nesto da postignemo.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner